Helgen!

Jaha det var denna helgen d :( lite trist må jag säga... har jobbat natt, o d har inte varit värst kul.  Jobbiga folk som tusan, inget speciellt roligt som hände, phillip åkte iväg igen :(

Har dock varit o köpt gardiner o gardinstångar :) på tiden kanske lr hur haha...

åhh vill inte gå till jobb idag :( så trött.. inget kul alls...

Idag åker min Hanny iväg oxå, i fem dagar :( bläää...

O jäkla höst.. bara så trist.. åhh *sucka*

min lillebror har iallafall fyllt år, d va ju trevligt :D Världens bästa lillebror :D

o när min bror har fyllt år, då känner jag nu e d nära tills jag fyller år :D hihi
sån känsla bara för jag haft den sen jag va liten :)

Jag vill köpa kamera :D ta massa massa FOTO, älskar foto....

Just d jag har köpt ett skit coolt bord lr va man nu vill använda d som på ILVA... riktigt fint... :D

nä ska äta frulle nu :) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0