hemma

nyss kommit hem från mitt kära jobb :) haft en bra dag idag igen :D underbart :D
alla körde på som tusan o vi hade allmänt en bra dag, både på försäljning och personal.. :)
kommit hem o vet att jag Måste städa :( men jag vill icke...
faaast jag mååååste :P
ska iväg o fika me hanny ser d ut som, blir nog bo01 som ligger oss närmast :)

fortfarande osäkert när baby kommer hem, men hoppas fortfarande att han kan åka därifrån imorron,o då blir d tidigast på kvällen, vilket innebär att han kommer hem på lörda morron, men d skule ju inte göra så mycke
så nu håller jag tummarna för d, annar kommer han nog inte på hela helgen :(
o då kommer jag vilja gråta "krokodiltårar"

jag o min dammsugare har ett möte nu, så hej svej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0