Hur jag egentligen mår?!?

hur vet man hur man egentligen mår, känslorna bara går upp o ner hela tiden...
jag älskar mitt liv jag lever, älskar alla dem som finns i mitt liv..

kan ett jobb påverka en så mycke?

att allt bara blir tyngre, har oftare huvevärk o att gå upp om dagarna blir bara jobbigare o jobbigare...
man vill bara hitta en annan väg men man ser aldrig en annan väg att svänga in på...

ibland vill jag bara bliomhändertagen, men kommer d hända, lr måste man alltid vara sådär stark o glad...
ibland vill jag bara vara liten o oskylig o bara va....
känner den känslan oftare o oftare....

iablnd bara känns d som nått måste hända....
men måste d d??

ibalnd vill jag ha mer....
men mer än vad?
när blir jag nöjd??

men jag tror jag vet vad allt detta beror på....
jobbet....
även om jag älskar mitt jobb, så åhh.... d tillåter mig inte att ha nått liv....

Hur ska jag göra?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0