Jag

Jag söker och söker....

så jävla trött på detta

så jag söker o söker....


Reunion imorron :D ska blir riktigt kul o träffa alla tjejerna igen, all together :D wiii... så kul o mys vi ska ha :D

Freda blir d nog bara sitta o ha d trevligt me vännerna, ta nån cider lr två :P
sen på lördag kommer Han äntligen heeeeeeem :D

Men måste nog tvätta på lörda oxå har jag ju då bestämmt mig för :P

ska snart gå ner för o kolla hur d ser ut me tvättetider......
Bläää måse snart sova.... upp fem imorron igen för o jobba....

Hitta ett fint överkast till sängen, ska nog ta o köpa d så d ser lite trevligare ut på sovhörnan :D iallafall när man får besök här hemma :D

ska se om baby vill gå i stan me mig på lörda, så jag kan köpa nått nytt o frächt nu till hösten :D

ÅHHH fick mitt schema för oktober idag.. under hela sommaren har jag jobbat som en idiot, så min chef sa att nu efter sommaren kommer allt bli lugnare o vi arbetsledare ska inte behöva jobba så mycket, utan få d lite lugnare, men ja gissa om jag fick många timmar 185 timmar är jag schema lagd på i oktober, o inte bara d, sen blir d över tid på d oxå, måste ju alltid stanna över... åhhh *suck* Fan va jobbigt

jag söker o söker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0