Jahopp

Igår, haha sjukt tråkig dag ändå, min såkallade söndag, men d blev min hmm sova dag :P haha.... sov typ hela tiden

OOO jag fyller år om 3 månader :D hihi å nån....

Tänker ofta på dig tjejen... du o jag - tror d hade blitt bra :S vet inte varför, men nått som klickar så otroligt bara... kan ju se om du tar åt dig o kanske känner samma :)
Samma sinne, kanske samma tankar :S ahh jag vet inte....
Hade vatt skoj o träffas nåndag :P
känner vi hade varit bra kompisar, passat bra... hihi roliga tankar...

oo nu har jag sånt sug efter att shoppa igen....

OCH jag vill klippa mig, funderar starkt på o klippa luggen igen, men vet inte.. :P åhhhhhh
Nu kommer hösten o jag känner att man bara vill förnya för att d inte ska bli tråkigt....

måste osså skaffa min kamera :) vill juh ha deeeeen :)

Har ett projekt på gång, denna gången e d allvar, denna gången ska jag..
Jag kommer må bättre...... :D

Framtiden är vår...

Baby! I was made to love you....


Och nu  d så att jag har fått reda på att min älskling inte ska va borta tlls på onsdag utan tills på lördag :( åhhhhh kan d bli mer orättvist?? :( bläää saknar ju honom så mycket.. jobbigt atthan e borta så mycket nu...
SAKNAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0