Lördag

Min helg har varit underbar :D
Började med att mamma kom och hämtade mig lite innan tolv, och vi stack iväg till ekohallen, hittade bra saker att ha, sköljmedel o sånt..
en osthyvel så jag kan hyvla ost utan att hyvla mig själv :P hehe
en tunika :) klipp priset... :) en mössa :D hihi super mysig..
en kamm så jag äntligen kan tuppera mitt hår ordentligt, inte dett lättaste med en borste :P :D

sen åkte vi hem till familjen.. elin hade ju bjudit över oss... så alla va samlade...
 t.o.m alla syskonen Sandgren alá Jepson :)

image21

hihi fin bild på oss :)
så mysigt vi hade...

vi spelade spel....



Elin fixade min frissa :P



Jag o mamma                              Mamma o Mormor                            Jag o Elin

                                                          

Vi åt tacos, som lillasyster hade gjort.. sen hade hon bakat en socker kaka :)

sist men inte minst får vi ju inte glömma vår fina vovve som va där

                                                                       SALLY

image27

hihi hon e så fin lilla snutt :)
iallafall en riktigt trevlig kväll me min familj :)
o sen på kvällen får jag ju reda på att min älskling kommer hem...
vid 22 så jag fick ta mina saker o åka hem..
hyrde film o allt, o min älskling kom snabbare än va jag trodde så hann inte me o göra allt som jag skulle, men va gjorde d...

åhh att se honom, den känslan, att kunna krama om honom han doft.. asså shit
jag är lycklig med honom

image28

haha direkt till bingen :P haha nä... bara GOS :P
även denna helgen kom älsklingen hem bara för o träffa mig i nånna timmar.. tänk, d e ju ändå dyrt, o han har gjort d nu varje helg, bara bara bara för mig mig mig :D
han åkte ju idag igen :(
men han kommer nog hem snart,  kommer nog inte va borta en vecka igen :)
saknar honom så mycket..
o igår när han kom hem, märkte man hur mycke han även saknat mig :) hihi
Han är d bästa som hänt mig...
inget kan jämföras med d jag känner för honom....
jag älskar som aldrig förr
jag känner som aldrig förr :D



så fina.....

Min älskling är min haha.. nä han e bäst...
han har allt jag vill ha...
han e allt jag önskat...
han är den rätta för mig

image30

haha så oskyldigt :P

sen blev klockan plötsligt 4 på natten, o där hade vi nästan pratat bort hela natten :P trötta som vi va så somnade vi typ då :)
vaknade vid halv 11
ringde mamma...
hon skulle hämta oss kvart i Ett..
köra baby till centralen :(
sen drog vi vidare till burlöv center :)
hittade en fin kjol :D kort kort kort :P haha
fin nu till hösten, grön.. mörk grön liksom :)

hittade även mina skor, men dum som jag e så tänkte jag jag kollar i dem andra affärerna först innan jag köper dem, så när jag skulle köpa dem så va dem ju helt slut :( fy fasiken va arg jag va/ är...
min skor.. mina stövlar liksom... åhhhhh
va ska jag nu göra, när ska jag nu hitta ett par nästa gång, tog ju en evighet för mig att hitta dessa.. :( blääää

kom hem vid 16.. sov lite :) va ju hel slut.. :) hehe
nu e jag uppe ska äta lite, kolla om d e nått mys på tv...
har köpt sånna strumpor som är riktigt tjocka, mina nya favvisar här hemma :D hihi
så på me dem...

det enda som fattas är DU...♥

nu väntar mauden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0