NOOOOO

åhh nu har han åkt igen :(
Men hade så underbart igår.... censur :P haha
nämen kolla film mös äpausade för o prata lite me varann, blev en del framtidssnack :Pd e så kul o drömma sig bort... hihi drömma e kul...
men ärligt älskar jag mitt nu o så som jag har d nu...
bara en sak som måste ändras, o d e snart....
vi skulle egentligen gå upp tio idag för o äta frulle tesammans innan han gick, men baby vaknade 7.30 o väkte mig då för o få mer tid tesammans... så vi mös gosa o prata om allt... sen köpte vi frukost nere på bageriet, våra favvo bullar :) o massa oboy :D mine was hot ;) hehe
kollade lite O.C sen  snabbmös vi. jag o min älskling innan han skulle gå.. sen gick han :(
åhhh så trist, hann inte träffa honom förren han va borta igen, åh tiden gick ju såååå snabbt igår....

haha sjukaste på länge nu :P haha shit manhattan.... :S
konstig konstig konstig
men men

O.C - asså jag tröttnar aldrig på d..
samma me one three hill...
haha kollade förresten tjej film - mean girls- typ dem filmerna tröttnar jag inte heller på :P haha har ju växt ifrån d, men kan kolla dem filmerna om o om igen ....

har sån mysig film kväl idag..
makaroner
popcorn
godis
myskläder
Jag
o filmer såklart

tror djävulen bär prada blir nästa
va ett litet tag sen jag såg på den :P

Jag älskar min mamma

söker o söker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0