Nya inköp :D

haha lillebror ville jag skulle följa me honom till mobilia... hade inget bättre för mig så jag följde gärna me honom...
av me mjukiskläderna o på me andra brallor :)
han kom hit o hämta mig o vi körde iväg, skulle hjälpa honom o köpa en ny mobil...
vi lyckades bra me d, hoppas d blir bra, o den mobilen e sååå perfekt för honom, passar verkligen honom, om man nu kan säga att en mobil passar någon, men d tror jag defenitivt att man kan, för den mobilen passar honom :P haha

iallafall där stod vi... o jag går som vanligt bort till kamera avdelningen för o kolla om där e nått.. jomen visst tjossan :P där hittar jag den, Min kamera... den som jag letat efter, behövde inte veta så mycket om den, jag visste den va rätt för mig :D
hihi så nu ska jag bli värsta fotonörden :D haha...
fota allt.. kommer ha me mig den överallt.. så akta er om ni inte vill va me..
älskar foto, så mycke som kan komma me på en bild, en hel historia o sen e dem minnena där på bild liksom...
så fint.. så kul :D hihi
älskar min kamera :D

image17Mitt impulsköp :D

sen hade mamma köpt riktigt fina lampor till mig, passar min lgh perfekt o min stil o ja d e lampor som passar mig :P haha.. :D o d blir riktigt fint ljus från dem...
Tack Mamma

image16


Nä nu ska jag gå o sova, lr ja jag ska iallafall lägga mig i sängen..
usch nu har här blivit så stökigt igen, åhh fattar inte hur jag lyckas... vill ju ha d städat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0