Shopping

ahh så kul, har shoppat lite idag :) väldigt nöjd... o d sista fyndet va ju bara för härligt... Min vinterjacka



så glad jag e för jag hittade den :D yeeeeeaj... :)

hittade lite andra stuff oxå :)



bruna byxor, har jag vatt på jakt efter ett tag nu, kofta, t-shirt, o ett jättefint halsband....

Fanns ju dock mer jag ville ha men hade mer svårt för o hitta det, vill ha ett par snygga stövlar, även vinterskor, men d kan mer vänta.. härliga tjocktröjor, men känns inte riktigt som dem har kommit in än :)
åhhh ska jag hitta min väska nångång??
men trots att jag inte hittade dem sakerna är jag nöjd me mina andra saker :)

tack för en underbar dag i stan mitt smultron gryn :P...

har fått höra att jag e otrevlig när jag handlar i affärerna ?!? hmm

vi lunchade me sushi, mmmm d e så gott :D d satt perfekt o ja denna gången blev jag riktigt mätt :) shoppade o fikade me lite latte o så :) för o piggna till liksom :P

oo asså nån som e så fruktansvärt snygg, eva longoria, så söt, så fin, älskar kläderna, kroppen, killen.. ahh hon e allt fin.. hon har en stil jag verkligen gillar...Sexig Söt Vacker

                                       

Hon har Det

Men hallå, d har ju jag oxå lr hur :P hahahahahahahaha *skämt o sido*

:D jag har så jag klarar mig fint, o mår alldeles prima.... :)

ooo imorron kommer älsko hem, i tolv timmar..... :) :(
längtar så efter honom... bara mysa me varann så mycke d bara går innan han åker igen, d tråkiga e ju att jag jobbar tills 22 imorron, hade kunnat träffa honom mer annars, men nu går ju inte d.. :(
så han möter mig på jobb, sen så får vi se vad vi hittar på :)
inte sova iallafall :P

jaha, mysfreda för mig idag? nån trevlig film nu klockan nio kanske?!? ska ta o kolla upp d.....
sen ska jag sova gott, lång dag på jobb imorron.... sen ska jag ju va uppe länge :) hehe


pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0