YEEEESS

Äntligen e min baby hemma :D Vikken underbar dag asså.. :)
ihh så skönt d e o han honom hemma asså, gos o mys :D
Har hyrt film köpt lite gottis o ska bara mysa,
Jag lagade faktist mat innan, o jag ska säga Riktigt gott va d :P :D sant :D

Bad news e att han åker imorron igen (gav mig lite tårar i ögonen) så ska han va borta en till två veckor :( känns jätte jobbit, men han kommer ju hem igen, o d e mig han kommer hem till :D
måste försöka tänka positivt.. :D

Har haft en riktigt bra vecka ändå.. :)
Torsdes va d tjejmys, träffa josse sara erre o vera.. va riktigt trevligt o josse hade som vanligt förberett me Över mycke mat :P haha stört mätt juh :P
Åt kolla idol skrattade pratade minnen vi oss dem nu då
ahh riktigt trevligt ;)

Igår va jag hos emme, vi käkade sushi, riktigt gott va d, fy va sugen jag va på d :P + att den va super god.. mm sugen nu igen :P får göra om d snart sötis... iallafall närvi ätit upp kändejag att jag inte va riktigt mätt, så jag frågade emme om hon va mätt, o ja d va hon, men jag fick tv mackor till :P haha o sen när jag ätit dem, då va jag sugen på chokladen, så snällt frågade jag emelie om hon hade choklad hemma :P men d hade hon inte, fast snäckan sätter igång o bakar en kladdkaka... sjukt god.... må jag säga... :) hon e allt effektiv :P
Srn kom sus o vi satt alla o skrattade o mös, åt vår kaka :P
Senare kom jocke henrik?!? kommer inte riktigt ihåg men tror d va så :P så spelade vi spel..
usch va jag e tävlingsinriktad men jag kan ju inte hjälpa d :P aja d va skoj iallafall
sen la sig tystnaden :P haha if u know what i mean :D
Sen åkte grabbarna svedalich hem o emme körde mig hem o sus åkte till la oh lala.. :P


ich bien gay ...... haha

aja nu har älsko duschat färdigt så nu e d film tajm :D wiiie

ses snauurt :)

                  

Älsko o jag på morron    Mammsi sis                   lillasyster (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0