Ångrat mig

Jag klanske har ångrat mig..
Lr inte ångrat mig, men jag väntar kanske lite till
Vi får helt enkelt se hur d blir...

Damn jag gillar ju killen....

Fast jag kanske kan va me i leken lite till.. :)
utan o göra mig illa...

Men d e alltid så när man leker o har som roligast, oftast slår någong sig hårt...
Det är en smäll jag får ta då...

Jag är beredd...
iallafall lite!

För just nu är jag med, jag kan oxå leka!
Vi ska se :)

Jag reser mig alltid, o starkare för varje gång..
Antingen är deta nått jag "vinner" i o allt blir som jag vill, lr så "förlorar" jag, med en erfarenhet till o ha i ryggraden..

Man vinner alltid i längden ändå, hur det än blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0