Egypten 08

     Vi har landat, sitter på bussen från planet, till flygplatsen, Jag o Elin

     Min resväska kom aldrig till Egypten, så jag fick spendera några dagar med denna fina klänning som tillhör min mamma, passa mig inte till 100% men iallafall nått o byta me så jag slapp gå i dem kläderna vi flög dit med hela tiden.

     Mamma o Elin med lek i vattnet, där befann vi oss en hel del, havet var 30 grader, så ni kan tänka er värmen där.

     Solaaaa

     BÄSTASTE, finaste bilden nånsin! Jag och Mamma, riktigt god cider, vattenmelon! Hela bilden e underbar, vi bakgrunden, allt

     SÖTASTE, Vikken syster. Fy va fin hon e.. Goaste ungen...

     Vi rökte vattenpipa ;) äpplesmak

     Ja jag fick shoppat lite kläder, och här är den outfitten :P Den fotovänliga palmen precis utaför vårt rum :)

     Finaste vattnet, finaste stranden, jag finner inga ord, det måste upplevas.. Får inte bilderna ur mitt huvud, hur fruktansvärt vackert det var, vilket liv där e där nere i rödahavet.. Korallerna, fiskarna, det finaste jag nånsin har sett

     Vi snorkalde, en gång från stranden, o en gång från båt.. Den gången vi snorklade från stranden va bästa, där va så mycke koraller o så mycke fiskar!

     The Lionfish! Du dör inom 1½ timme om du hamnar i trubbel med denna. Jag var då 1 meter ifrån denna, mitt ute i det vilda. Hade guiden brevid som enusiastiskt visade mig denna farliga filur.. Nära döden upplevelse :P Jag må säga att detta är en fin bild på fisken, ser läskigare ut i verkligheten!

     Lillasyster

     Sa jag hur fint där va?? Titta o njut

     Hard Rock Café! Där köpte jag o Elin jättefina t-shirtar :D

     Jag kunde knappt klättra i palmerna me skor, fick ont i händer o grejjor, d e vassa saker... Snubben här bara hoppar runt på palmen som ingenting. Såg sjukt häftigt ut! Dem höll på o hugga till palmerna så dem skulle se vårdade ut :)


Efter denna bilden åkte jag hem! Bussen stod utanför, familjen vinka mig hejdå, mamma stod kvar extra länge o d va nog mest trist för henne att jag åkte! Hade gärna stannat kvar resten av veckan me dem, men semestern va slut o jag skulle börja jobba igen dagen efter!
Flygresan hem va nått av det mest smärtfulla...
Inte att jag e flygrädd lr nått sånt, Hon brevid va galet flygrädd, d va djupandning, tårar o en pojkvän som passa upp henne som en riktigt jobbig toffel, haha okej gulligt i början, men kom igen 5 timmar, han i princip matade henne, OCHjag lovar dem pussades var 4 min, herreguh nån måtta får d va!! D va asjobbigt o sitta brevid iallafall.. Jag hade hög musik i öronen o försökte mind my own..
När vi landat på kastrup så skulle folket hämta baggaget, hahaha jag bara vinka hejdå och gick förbi, för fröken Sandgren hade ju inget baggage... :D så skönt d va! Slippa vänta :P haha d va d bästa..
Jag kände ju att jag bara ville hem! hem hem hem!
Äntligen, en månad hade gått!
Jag skulle få träffa B..
Han hämta mi på svågertorp, Jag va så galet nervös, vet inte varför..
Det va ju samma kille!
Iallafall jag va hemma!

Välkommen hem Johanna :D

Bästa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0