Frustrerande

Hur du faller för en person, men personen är så sattans svår...
Hur d finns flera stycken andra, men som inte du faller för..
Det värsta e ju att dem känner så för dig så som du känner för just Honom, den där speciella..
Du säger saker till dem, som du egentligen inte menar nått illa med, du är ju bara ärlig...
Men d du säger är sånt som gör ont när han säger till dig...
Allt bara går i cirklar..

Hur man ligger o lyssnar på låtar, o alla ord passar just dig o för hur du känner o vill..
Hur man drömmer sig iväg, o man undrar lyssnar han på samma låt som mig...
Lr lyssnar han på den låten jag kanske lyssna på för 2 veckor sen...
Hur man bara vill säga dem orden till honom, man vill han ska lyssna på samma låt, så att han ska förstå..
Man vill få han o höra, för att sen förstå hur man känner... kanske känner han samma..
Men man vågar aldrig fråga, man vågar inte riktigt be honom lyssna..
Man är alltid rädd för o bli lämnad o sårad..
Kanske han kommer säga nått jag inte vill höra..

Hur jag försöker leva i nuet, vara nöjd med det jag har!
Men alltid e d något som drar i en, för d e aldrig tillräkligt..
Man kan aldrig nöja sig, man ska väl aldrig nöja sig..
Kan man egentligen nångon få allt d man önskar?
Jag vill ju nöja mig me detta, iallafall just nu..
För d e rätt skönt ändå, men sen e jag såklart som jag e.
Jag vill ha mer.
Men e d värt o satsa på d jag har nu o förlora d?
Jag gissar att jag inom en viss tid kommer satsa, tills den dagen jag liksom inte klarar d mer..

Hur lika vi alla är, utan att vilja att vi ska va d..
Vi reagerar alla hyffsat lika, vi blir upprörda, glada, lessna, sårade, lyckliga, hela av samma saker
killar och tjejer...
Men vi blir d klart av olika saker, små saker..
Alla vill ju ha samma sak, trygghet, närhet, kärlek, respekt
men hur gör vi för o få d...
För mig känns d som om vissa verkligen gör vad som helst, andra e mer försiktiga o väntar på att d kommer..
Hur gör jag? man vet ju inte egentligen hur d man själv gör påverkar andra..
Man tror man gör rätt beslut, o tänker ah d kan väl inte va så farligt...
lr d kommer inte skada nån.. Men egentligen alla beslut vi tar påverkar alltid någon, positivt lr negativt...
Vi påverkar varandra....

Live your life until love is found, or love is gonna get you down.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0