funderingar

Hur livet bara leker med oss...
Hur vi alla trånar efter en sak..
Kärlek....

Hur vi faller för dessa bad boys, o ofta när vi väl lämnat d så faller vi gärna tebax igen ändå, trotts att vi vet att d va inte så bra första gången...
Varför fallaer vi för detta?? det där svåra...
När får vi nog? Hur vet dem? Varför kan dme inte sluta va d, jag menar efter att vi har falloit..
När en tjej har fallit så har hon fallit..
Så är d för mig iallafall...
Ganska kul när man tänker på d ändå, hur roliga vi egentligen e..
Ta d som inte går o få, lr för vissa ta sånt som e upptaget...
När en trevlig kille kommer, han haregentligen allt du vill din kille ska ha..
Men han fattas d där... d där som gör att vi trånar!
Alltid sååååå...
Hoppas jag kan hitta min bad boy som sen mjuknar :P haha
vem vet!!


google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0