iallafall

igår hamnade vi på skeppsbron förresten... kom hem vid hmm lite över fyra..
kunde dock inte somna, men gjorde inget speciellt :P bara flumma runt här hemma :D haha

Fixat me mammas o syrrans musikspelare, dem har köpt en sån jag köpte.. så har lagt in lite låtar till dem!

Kameran ligger nu på laddning..

Haha skojja min dojja att jag inte mådde bra imorse, vaknade vid 12 tiden, blev väckt av the telephone..
Skallebank--- ihh
jag ska även meddela att jag har ätit pizza... haha
jag som inte tycker om pizza, asså jag kan ju äta d, men blir aldrig sugen på d...
idag har jag ätit en halv pizza iallafall, resten av halvan står i kylen...
så kanske ikväll :D

asså kan inte sluta tänka på igår, så surrelistiskt haha om man nu kan säga så! vet nig inte va d betyder ens egentligen.. haha men ändåå

livet e ju bara för bra ibland

Film mys ikväll :D yeyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0