Igåår

Sus hämtade upp mig vid 17 tiden, sen åkte vi till Emme..
Hon fick i uppgift igen o göra mig iordning  :) jättebra o hon e så duktig på d :D
hon fixa även lite på sus, men i sista sekunden bestämmer sig fröken på o platta d :P haha
vi förfesta iallafall där hemma...
Kvart i åtta åkte vi till elysee.. rätt onödigt då jag åt tre köttbitar på fonduen :P men ja, d va riktigt trevligt så d va värt d :D
vi drog vidare till en irländskpud (fagans) lr va d hette...
där va riktigt skoj, kul att alla hängde me.. inte ofta så många personer hänger me..
vi va nästan 25 pers...
Fick nån shot i mig, nån shot på mig... haha men va spelar d för roll :S :P
träffade trevligt folk som vanligt...
Sen blev d Harrys... oxå trevligt... lite lite folk dock...
kändes som om jag o sus hade lite väl mycke ytor o röra oss på på dansgolvet :D haha

Idag, hmm verkar som alla chillar.. o e väldigt svåra o få tag i..
men jag vill göra nått, jag vill vill vill...

Underbara sms.. :D

nä jag ska nog hoppa in i duschen... riktigt galet varm nu!!
kall dusch va d ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0