Lucky day

AAAHH 2 veckor 2 dagar
Jag hade gett upp hoppet!!
Men så ringde telefonen
Min resväska har hittat HEM :D
Fatta så glad jag är, går inte att beskrivas!

Igår storhandla jag, massa massa mat!
Fanns inga parkeringar där nere så fick ställa mig på 1 timmes parkeringen, bara så jag kunde bär upp alla matkassarna.. men oj vipps så glömde jag d me bilen
Kom på d nu när jag kom hem!
Hmm fridhemstorget, 1 timmes parkering, jag va säker på en böteslapp...
Men icke!! Haha så glad jag blev igen..

Idag e min dag..

Undra va mer som kommer hända

Har haft en liten paus härifrån, inte riktigt hunnit sitta ner o skriva!
Men nu är den öppen igen :D

Ska iväg o träffa mina mamma o dem ikväll, dem kom ju hem från egypten igår!
by the way, vikken resa, guuuuh
Ska berätta mer sen, ska se om jag kan få bilderna idag, roliare me bilder...

Men herreguuuuh!!! ska lätt dit igen!

Dax o städa lite!

Skriver snart igen ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du är tillbaka igen snäckan :)

2008-08-27 @ 12:31:31
URL: http://comse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0