storstädning

perfekt dag för o städa :)
jag som va orolig för att jag skulle behöva göra d i finaste vädert...
icke!!
gjort d mesta, stor röjt i köket... torkat ur kyl o allt sånt som man kanske inte gör för ofta...
stor städat toaletten som jag helst inte heller gör för ofta!!
nu e här fint...
Ska bara dammsuga i köket, men min lille pojke ska först få leka av sig lite :)
tänkte torka av golvet o dammsuga en gång till på sönda innan jag åker...

På måndag kl 04.22 går vårt tåg från svågertorp som ska ta oss till kastrup!!
Upp innan tuppen :)
Jag ska sova hos mamma o dem innan så d inte blir för stressigt på måndag morron :)

Har märkt att jag måste handla en del saker :) tog slut på en del städmaterial nu ;)
ahh så bra man mår när d e såhär fräscht!!

Måste gå o panta flaskor.. me kanske inte nuuu.. tänkte göra mig själv fräsch först ;)

Sus kanske tittar förbi ikväll.. hoppas d...
Imorron ska Hanny bjuda mig på midda, så gulligt... Blev helt glad när hon fråga!
Mysigt..

Jag har tagit in grillen mina vänner.. ;) fast blir d fint väder så åker den ut igen :)

Ska fösköka o inte missa thi hills idag, har gjort d nu varje dag, måste ju passa på o se d när jag kan :D
shit nu känns d som dagarna börjar gå snabbt, gaah resan närmar sig..
Har inte känt d riktigt innan.. typ så som att d e helt långt borta men nu e d inte d längre..
Kan oxå va lite för att dagarna e ganska bokade fram tills att jag åker..

Torsdag - Tvätta i mängder sen hem Till Hanna
Fredag - Fixa naglarna sen träffa kompis i stan, förhoppningsvis blir d ju utgång ;)
som jag egentligen inte har råd me, får leva fattigt nästa månad istället, nu har jag semester :P
Lördag - Jag hade tänkt träffa mina vänner :) men inget bestämmt.. men jag hoppas d blir så..
annars fest på kvällen!
Söndag - Packa d sista sen åka hem till familjen
Måndag - Jag lyfter o beger mig till Egypten *wihoo*

Nä om jag skulle ta o fixa d sista... för om jag sitter här o slappar kommer jag till slut inte göra d...
Kanske en liten promenix sen :) mm d ska jag faktiskt ta o göra

todeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0