Äntligeeen

Jag har hittat den!!!
Jag har hittat min B-day dress :D
Sååå fin o jag e jätteglad för den :D

Har städat massor idag, o d luktar ljuvligt... :)
har satt upp lite julsaker men inte så mycket!!
Längtar tills jag får ta upp julgranen..

Hade hög volym me jullåtar på o sprang runt o städa o pynta :)

När jag skulle sätta upp mina julstjärnor blev det problem :(
lampan lyser i ett vist läge, ett läge som är riktigt svårt o hitta.. När jag väl hittar läget så ska jag sätta på stjärnan, men då slocknar den :( igen o igen..
Inte bara den ena, utan båda stjärnorna..
Mamma får hjälpa mig :) jag har gett upp..

Imorron beger jag mig till Falun.. Ags igen wiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0