I´m back

För er som då kanske saknat mig :P haha

Har äntligen fått tebax min dator, Gunnar (mammas man) har fixat den..
Hårddisken hade kraschat, så fick fixat en ny sådan... D va en ren chansning att d va d som va fel, men han hade rätt.. Så han fixade allt till mig :D mycke snällt...
Har på ett sätt varit rätt skönt utan dator, är så beroende av att sätta igång den direkt när jag kommer hem... Det var såå jobbigt första dagarna, jag blev så rastlös o hade verkligen inget o göra, men sen va d nästan skönt... Så nu e den avstängd oftare trots att jag e hemma :) Tid för annat än o sitta här..
Jag sörjer dock mina bilder... Bilder ända sen Midsommar som jag inte har sparat :( lite smått jobbigt... Så d vill säga
Egypten bilderna, midsommar, festerna o massa annat..
Egypten stör mig mest... :( Fasiken att jag inte spara...

Julen har varit toppen, verkligen..
Fick i princip allt jag önskade mig :D
Hade en hur mysig jul som helst.. FAMILJEN
Kom hem från jobb kl 11, hem o duscha o gjorde mig klar... Fastnade framför ronja rövardotter...
Så fick bråttom o göra vid mig :P
Mamma kom o hämta mig o lillebror...
Lagom till Kalle Anka - Glögg o annat..
Sen va d matdax, guuuuh så gott asså... ujag älskar verkligen Janssons... MMM
Sen spelade vi spel sjöng kareoke o hade  d så mysigt...
Både jag o lillebror sov över, så d va en härlig morron me frukost me familjen..
Elin fick massa pyssel i julklapp så vi satte oss o pyssla, ja gjorde bland annat ett födelsedagskort till Vera som fylde år den 25 dec....

Kom hem vid 16 tiden, packade upp julklappar/födelsedagspresenterna o städade undan lite...
Fick mycke mat med mig, Gunnar hade t.o.m stått o lagat en av mina favoriter till oss så vi kunde få hem mat :D GOTT GOTT GOTT
Stack hem till sus kl 19, sen va d dax o fira Vera... Hade riktigt trevligt.. Blev sjukaste bilderna när vi spelade ett spel :D haha men så kul...
Sen bar d av till CG o sen etage...
Jag fick gå hem rätt tidigt, vi 2 tiden stack jag...
Skulle upp o jobba dagen efter ju...

Ikväll ska jag träffa D :D trevligt trevligt......

Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa lite saker..

Vi hörs ;) Bet on it

Kommentarer
Postat av: Vera

Tack för i torsdag =D Jag blev jätte glad

2008-12-27 @ 23:06:26
URL: http://veroniique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0