Just feel like it

Känner mig djup idag!
Tänker på en massa...
Varför och hur jag har blivit som jag e :)
Jag e nöjd om jag får säga d själv, jag gilar mitt jag...
hur ego d än låter...

Jag jobbar hela mellan dags rean. åkte förbi stan idag efter jobb.. Galet me folk, hatar o va i affärer då...
Men shopping för mig e snart ett måste....

Alllt är inte frid o fröjd hela tiden... Har en hel del o kömpa med just nu!!... Men jag skaaaaa klara d..

Blev ingen träff med D idag, men d är väldigt förståligt... Hoppas på att vi ses snart :)

Nu ska jag ut o promenera en lång promenad...
Ska ta på mig min nya mössa som jag fick av elin i julklapp, hur mysig som helst..


Jag SKAAA Jag MÅSTEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0