Mysdag

Gick upp kl 11, så skönt o sova ut ordentligt, va ett tag sen jag gjorde d....
Vaknar alltid av telefonen, borde lära mig o stänga av den, lr iallafall ljudet..
När jag kommit upp stack jag iväg o träna en timme!! Härligt
Kom hem o satte igång o göra lussebullar
dubbel sats.... :D

Fick ont i magen när jag ätit två, dem e stooora
så fick äta lite ärtsoppa :D mums

              



Har fått hem en film jag tänkte sätta på nu!!

step up 2 the streets...

ska bara se färdigt på unga mödrar :)

MOVIETIME

Kommentarer
Postat av: Susanna

ooh så gott det såg ut =) Fast ärtsoppan var inget jag blev sugen på direkt.. Hoppas att du hade en mysig kväll. Puss puss

2008-12-08 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0