Tideen

Tiden verkligen bara försvinner...
Snart nyår, Igeeeen...
Ska ha på mig min super fina klänning, verkligen älskar den...
Ska bli mysigt me dem närmsta, sen blir d troligen utgång.. :)

Nu har jag jobbat på SJ i ett åt nästan, d e ju helt galet hur snabbt d har gått..

Nu e julen strax slut... puff så försvann den..

Ska bara jobba imorron oxå sen e jag ledig i 6 dagar, välbehövda dagar..

Va uppe i sthlm redan kl 14 igår, så gick i stan med Johan o shoppa lite... Helt för mycke folk i klädbutikerna, så d palla jag in, va bara in o ut.. usch jag mår såligt av o gå där, folk blir som galna.. Omänskliga.. Går man in i någon ber man inte om ursäkt, tittar inte ens åt personen utan bara fortsätter gå.. Jag gillar d inte, RUDE!!
men kan väl inte begära för mycke, d e sthlm (gillar inte så värst) :P
Fick iallafall med mig shampoo+balsam, ögonskuggor - finaste av dem finsaste färgerna kommer ha så kul med dem..
Vill ju egentligen köpa ett fint hårspänne jag skulle kunna ha på nyår, men nu hinner jag inte..
Lr jag kanske hinner i gbg imorron :S får se, hoppas jag hinner... Men där e väl galet mycke folk på nordstan oxå..

Maybe this is the fish? Not easy to find, there are so many fishes...

*My fish*

Lycka finns överallt, ta inget förgivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0