working on my fitness

Gick upp tidigt o stack iväg o tränade :D
duktiga johanna ;)

Ikväll är d party, ska bli så kul..
Ska kolla färdigt på våra bästa år, sen e d nästan dax o göra sig iordning... haha så tidigt.. :P

guh va jag e stökig av mig, haha, dax o plocka ihop lite saker.. :)

Imorron ska jag o mammsen iväg o handla till mitt kalas :D
Vill göra lite kul snacks... får se vad d blir...
Måste handla glödlampor, saker till lussebullar, som jag ska baka nu i dagarna :D, saker till mig lille bebis, o massa annat
Måste även hämta ut ett paket som har kommit till mig, mina jobbkläder, har fått specialsydda kläder,då jag har för lång kropp för orginal str...


Kraaam my darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0