Friday

Så kul jag hade igår.....
Vi skulle gentligen slutat 16.00 igår... men fick stanna över till 17.30
o jag har jobbar min första övertid på SJ :P haha
Efter d gick vi till Harrys :P
fan va fint dem har gjort där inne faktiskt...
Vi fick en hel lokal för oss själva, jag gillar d :P
drack e sjukt god drink....
melon - hon bartendern har gjort den godaste melonen hittintills...
jag ber ofta om en drink me antingen melon lr jordgubb....
denna gången melon, hon va duktig...
smaka sååå mycke melon, citron....blandningen va grym....
sen efter en drink o en cider va d dax för elyseé
där käkade jag såklart fondue....
skit gott,  fast fan va klena jag o Peter va i maten, haha tömde inte ens en slål kött...
jag har nog aldrig vatt så dålig...
Bara jag o Peter som ville ha Fondue.. :)

efter d gick  vi till gökboet - ny cider dracks upp :)
sen tog jag bussen till Högaholm...
Bror mötte upp mig :) så snäääällt :D
slapp jag gå ensam i mörkret :P
Lillasyster blir hela 18 ju, så en lokal hade hon hyrt me sin tjejkompis, som oxå fyllde 18
där va väl trevligt, jag dansa me mina syskon, drack lite till....
har ju träffat deras kompisar innan, så d va lugnt trotts åldersskillnaden :P haha
När vi skulle dra vid halv 2 så kommer fredriks kompis o vill att jag ska hänga me dem till Dk...
hade vatt skit ball, men jag palla fan inte :(
synd.. hade nog vatt skit kul o åka dit där me dem... men men en annan gång :)

så jag åkte hem...
Prata i telefon till 4 typ... haha skit långt samtal.....

sen sov jag :)

Idag

Gick upp stack iväg o handla mat till Peacho......
gick hem o lämna sakerna, sen stack jag ut igen för o gå iväg o sola......
hemma igen :)
kollar tv o bara tar d lugnt...
ska va me Hanny sen :)
äta o kolla film o bara ha d mys :)


*smack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0