Jag kan inte hjälpa det....

jag kan bara inte släppa honom :(

jag vill bara d ska va vi, han o jag....
jag vill inte träffa nån annan
o jag vill inte han ska träffa nån annan

va faaaaan......
blir helt jävla galen..
bara sakanr honom, tänker på honom....

vf ska d va så sattans svårt...
vill bara försöka, få en chans....

jag har ont, ont i mitt hjärta....
vill inte va utan honom
vill ha honom, bara honom....
åhhh



nyss ätit ett helt  vitlöksbröööd
d va sååå gott :D

blir så arg..
idag på jobb...
vi har lunch
dem som jobbar på hotellet städar rummet, fyller på frukt o godis o så....
under tiden hon gjorde det kommer en kile in på rummet o låssas att han är en av oss
han tar då datan som står på skrivbordet
vår lärares data....
o bara går rakt ut med den....
sorgligt att d händer...
alla hans foto o så som är så oersättligt borta.....
usch fy o blä

aja
prov imorron...
inte alls orolig...
jag kan d :)
pluggar inte ens idag, galet va...
har nog aldrig hänt mig dagen innan proovet.... :)

haha




Låt Oss vara Vi.........

Jag vill......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0