kexigt

haha, galet allt blir nu :P
men d gör inget...
jag gillar d ;)
haha så mesig jag eeee....
fast nä ändå inte, haha aldrig gjort d förr ändå ju, så då e d okje o va lite mes...
men jag gör d ändå :P haha
SÄG GÄRNA HEEEEEJ

haha crazy life ;)

va o kolla på lite tåg o så, va dem gjorde när tågen åkte iväg, så galet mycke d e som ska göras bara för att få iväg tåget, d tror man inte när man sitter där o bara åker...
så många moment o så mycke som måste godkännas o så innan tåget får rulla iväg

brudarnas projekt ;)  åhhh gillar d, fan va roligare allt blir...
vill kanppt gå hem från kursen... har så kul dääääär....

Imorron ska vi åka till Lund... ska släcka lite bränder o så..
ska bli kuuul :)

oo jag e nervöööös... snart gäller d... shiiiit.. haha undra va som kommer sägas.........

nella har värsta planerna...
zullie har värsta framtiden hahahaha
ni e såååå söta ;)

nä nu ska d ut o gås lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0