lång dag

åhhh så irreterad jag blev nu asså...
va fan, om du bara visste hur d låg till.....
fan även om jag inte bryr mig längre så känns d ändå liksom...
d va liksom nått speciellt mellan oss, bara han o jag....
vf dela me sig me d till nån annan??
känner väl lite positivt till d, men d retar mig ganksa mycke o går mig lite på nerverna....

men va ska man göra? bara till o svälja....
har jag gjort d såhär länge kan jag göra d resten av livet ut.....

Aja, hadft en lång dag på jobb idag, innte lång men kändes lång :P


*ett mail*
*ett sms*
*ett samtal*

allt på samma dag.....

skulle egentligen köpa blommor idag, men glömde d... får ta d imorron... :)
fint me lite blommor....

nä ska dra! SES

Kommentarer
Postat av: Hej

Sup o svälj, trevlig helg.

2008-02-20 @ 09:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0