Lite om miiig

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV!

1. Är du singel?
Jaa, bläää

2. Är du lycklig?
Hmm kan bli bättre, men jävligt bra mår jag :)

3. Är du uttråkad?
Skojjar du, jag soooomnar

4. Är du lessen?
Nej, skööönt, så trött på det...

5. Är du italienare?
Nej Svenne rakt igenom :)

6. Är du cooling?
Jadååå :P

7: Är du från Irland?
haha nej fortfarande sverige här

8. Är dina föräldrar fortfarande gift?
Nej, har aldrig varit d.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV!

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jajamensan

2. Har du någon gång blivit sårad?
Ja väldigt :(

3. Har du nånsin tänkt på samma kille samma natt flera gånger?
Ja

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
Ja d har jag säkert, men d va när jag va mindre, nu har jag blivit modigare :D

5. Har du kysst någon under de senaste 2 veckorna?
Nej

6. Har du haft en hemligbeundrare?
Jo d har man faktiskt haft :)

7. Är du kär?
Vet inte vad jag ska kalla d, men riktigt starka känslor för någon har jag..

8. Vill du gifta dig när du är stor?
Ja d vill jag absolut, redan allt planerat :D

10 TVÅ ALTERNATIV!

1. Kärlek eller lust?
Kärlek

2. Hår eller ögon?
Ögon

3. Katt eller Hund?
Hund

4. Några få bästa vänner eller många "vanliga" vänner?
Får bästa vänner

5. Tv eller internet?
Shit d va svårt, Tv tror jag

6. Coca cola eller Pepsi?
Coca  cola

7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
oo d beror så mycke på, hade inte suttit fel me lite mys just nu.

8. Pengar eller lycka?
Lycka

9. Dag eller Natt
Dag

10. Msn eller mobil?
MOBIL lätt

TIO "HAR DU NÅNSIN"

1. Blivit påtagen när du skulle smita hemifrån?
Nej, tror aldrig jag har smitit.. :)

2. Brutit ett ben?
Nej

3. Gjort nått du ångrat?
Ja

4. Hoppat bungy jump?
Nej, skulle vilja!

5. Ljugit för någon du tycker om
Ja :$

6. Ätit en hel tårta?
haha Nej, äter ju inte så mycke av d som finns på en tårta.

7. Gjort bort dig offentligt?
Jadååå

8. Vilja bli tesammans me ditt ex igen?
va tror ni? haha JAAA

9. Gråtit när ett husdjur dog?
Ja

10. Velat försvinna?
mm ibalnd vill man inget annat

10 SENASTE!

1. Samtalet du gjorde?
Hanny!

2. Samtalet du fick?
Nella

3. Personen du va med?
Nella

4. Roligaste grejjen som hänt?
Utbildningen, hela den grejen liksom, allt nytt

5. Personen du sms:ade?
Zullie

6. Du kysste?
Phillip

7. Du skrev till på My space?
Har ingen sån!

8. Du kommenterade?
Mitt schema, lr inte schemat utan dem som e me i mig grupp.. :P

9. Du tillbrinagde natten själv med?
Maxiii

10. Du kramade?
Nella :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0