lite shopping

åkte ju till jägersro me Nella!
jag fick köpt lite saker...
t-shirt
väst
2 linnen....

jätte kuuul :D så nöjd
fick dock inte köpt några skor....
trots att d va d vi skulle göra haha

galet va d blåser nuuu :(

måste plugga men ingen motivation... var e den?
måste måste måste
d e sååå svårt, går liksom inte in i skallen på mig....

nyss ätit soppa, jätte god, sparris :)

har mega huvevärk, drygt som fean...

nu har jag valt ut lite kläder jag vill beställa i kaalogen :D

har ringt banken, om några dagar får jag ett riktigt visa, inget mer electron :P
jag e mer vuxen :D haha

jag har oxå ringt min läkare, hon ska kolla mina leverfläckar på ryggen, komer antagligen få ta bort några... vill helst inte, men om dem kan bli farliga får jag ju göra d...

försöka plugga lite nu kanske?!?

tänkte skaffa en sån träningboll... får se hur d blir me d...
jobbigt när d ligger ivägen liksom...

Pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0