Lörda/sönda

Lördag :)

Jag vaknade prata lite me vera :) hon ksulle träna, frågade om jag ville hänga me
så jag tänkte ja vf inte liksom....
hade egentligen bara tänkt promenera till stan o tebax
men vf inte vara mer effektiv :)
egentligen är jag inte så mycke för o gå till gymmet..
iallafall inte själv.....
Men med Vera funkade d skit bra
O helt plötsligt tyckte jag d va kul...
Hon visade mig en hel del o d va härligt o träna
Mysigt o kul o svettigt haha
om jag har möjligthet till d ska jag lätt börja träna me dig snäckan....
vi skulle väl egentligen bara träna lite snabbt.....
tror du sa ungefär 30 min
haha som sen blev till 90 min
hahaha
vi tränade oss igenom varje muskel....
förutom axlarna :D

Jag va såååå mör sen....

Och idag har jag världens träningsvärk, shiiiit pommes

Sen när vi tränat gick vi lite i stan, skulle egentligen oxå bara bli snabbt men klockan blev visst ganska mycke ändå...
Båda fick vi väl lite shoppat
Jag köpte mina finaaaa skor :D
linne tröja underkläder

d e ju helbra detta
Sen stack vi till Malmborgs för o handla... :)
Vera trodde dock vi va klara efter att ha handlat köttet typ... haha
snäckan vi måste ha mer än kött i våra tacos :D

hem o vila lite...

Sen vid 19.00 ungefär kom damerna hit :)
Då lagade vi maten
så galet gott o så sjukt längesen jag åt tacos...

sen började vi hälla upp våra drinkar, en del tequila shots togs....

sen drog vi till Slagt....
haha väl framme påväg in, kommer jag Underbara jag på att jag glömmt påde pengar o leg..
inte så bra kanske...
Men haha kom ju in ändå
o hanna stod för kvällen :)

Första gången jag kommer in utan nått leg alls....

Vi dansade galet
Drack nått galet haha (hanna du står högt på listan denna natten) :D
Träffade massa kul folk :D
hade skit skoj....

sen va d väl dax o gå hem...
men hungriga såklart ;)
så vi skulle gå iväg, men jag kunde knappt gå :(
hade ju gjort valet att ta på mig mina nya skor, jag fick rätt ont om jag säger så..
Hitta en kille sm snällt ställde upp på o bära mig haha
burgerking blev d iallafall...
men fråga mig inte vf, för Mc d är ju sååå mycke bättre :P
dippor me lite pommes :) specialé

Tack för en riktigt kul kväll tjejer.....

♥ Vera och Hanna ♥

hmm hittar inte min sladd så jag kan sätta in bilder...
men d kommer nog :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0