nerviiit värre

okeeej imorron är provet...
o jag pluggar inte :(
åhh jag e ju sååå värdelööös haha

men jag håller väl tummarna på att d har fastnat under gemomgångarna :)

idag har jag fått mycke

jacka
mobil
plånbok
skärp
o lite annat skraffs...

jättekul :D

har även shoppat ett par skor som jag ska joba i, efter många om o men, jag valde o ta ett par bekvämma.. dem e ju fina men ja, dem e iallafall sjuk bekväma..
o jag kände om jag ska jobba 12 timmars pass e d rätt viktigt att mina fötter mår bra ;)

köpte även ett sånt rabatt kort...
haha nu får jag ännu mer vuxenpoäng ;)

satt o fika me Zullie i någon timme o bara snacka...

Imorron blir d utgång...

vi tänkte fira lite att kursen är sluuut..
så vi tar me oss våra vänner o drar ut...
har aldrig varit på Buddah Lounge, så tänkte testa d....

nu ska jag försöka läsa igenom mina anteckningar lite :D

pusss o Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0