ojdå

haha va hände nu då?? längesen d gick såhär lång tid innan jag skrev :P
mycket som har hänt då ju....

Alla ♥ Dag

Fick den sötaste av alla nallar som finns av min vän :D
blev så glad...
Vera hämtade mig vid hmm halv åtta ungefär, o då fick jag den :D
Tack Gumman...:)
Sen åkte vi till en resturang, d va sååå gott :D
Vera o Jacob körde hem mig...
Tack för en fin kväll :D

har haft världens hetaste väst på mig... en väst som är ett måste när man går ute vid spåren
ORANGE jätte fina va vi haha
kändes som vi gick på dais o hela gruppen hade västar... så söta :D
foto kommer sen ;)

Fredes hade jag myskväll me mig själv :P haha gick o hyrde film o så :D

Lördes va jag hela daen me min lillasyster... vi åkte o badade.. :D
sen kolla vi på fillm o åkte o handla lite mat o så :)
Sen på kvällen åkte jag hem till Vera för o kolla på FILM :D hihi
skit bra e den filmen, jag älskar battles o så..
+ att han va ändå helt het :P
hahahaha

nä men shit va jag skulle vilja dansa så i grupp, så jäkla coolt...

Åkte hem sen mitt i natten :)

Söndag :)
Har varit ute på Ekohallen o Fyndat... :D
köpte 10 filmer (fem för hundra) :D
en mysdress :D
Skön o go filt
Skor (guld) :)
underkläder
strumpor
o lite annat smått o gott :D

Nu e d dax för städning alá söndag...

kl 18 ska jag hem till familjen o äta lite midda  :D

Pussituss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0