Staun

Stan me Hanny
haha galna o tossiga :D

Är det kanske Rea här??

Prova gärna d fulaste du kan hitta som sen kan visa sig vara snyyyyyyggt :P

så ball...

Vi åt vår älskade Sushiiiii
åhh så gott

har städat o allt här hemma, kanske slänga in en maskin tvätt imorron :)

Idag kommer Nella Hit...
vi ska kolla film o snacka massa :D

Har bestämmt me min älskade Abbe idag att vi ska träffas på tisdag.. åhh va jag saknar honom, kraaaaaamkalas :D

imorron kommer mamma o Gunnar hit, ska sätta upp brandlarmet o så
sen blir d fläskpannkaka hos mormor, som jag ska kränga :D

kanske dax o tända lite ljus nu för lite mys :D
läsa klart min skvaller tidning innan Nella äro hääär :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0