tokigt

haha här sitter jag i soffan me värsta frillan...
jag har ju så lockigt så ba, men rakt där fram...
så jag satte igång o göra flätor i hela håret efter att jag duschat...
imorron tänkte jag satsa på o få hela håret lika :P får se om d funkar...
men jag ser ganska tokig ut just nu, massa små flätor i hela håret haha

Nyss gjorde en jätte god chaite :)
så god den va, d va ett tag sen jag gjorde en själv nu...
o nu e pulvert slut så måste köpa nytt :O)
tog ganska mycke smak i den :)
hällde i lite extra eftersom pulvert nästan va slut :P
MUMS

snutt gick hem från kursen idag :( hoppas hon kommer tebax imorron...
tror jag har hittat skor till min uniform :) ;)
bekväma, hyfsat okej snygga :P haha

Imorron kommer sis förbiii... hon ska få sin 18 års present e d tänkt :)

Imorron blir Sus hela 23 år, din gamle get :P haha
men hon e inte hemma, men d blir ju stor fest när snäckan kommer heeeem :D
tiden går ganska snabbt, o snart e hjärtat hemma :)

blev inget handlande av blommor idag heller :P haha

måste nog ringa till mormor, så sjukt sugen på fläskpannkaka :D

oooo yes, fläskpnnkaka på Söndag, it is :D

Tackar mormor

nu e d greys anatomy som gäller.....

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0