Tröttis

shit så trött jag e, men jag kan ju herre guh inte gå o lägga mig halv nio....
inget o göra
städat lite... :) d e ju bra
har haft d rätt fint hos mig sen senaste storstädningen..
faktiskt hållt d fint här hemma...
handlade ju mat innan idag....
slipper jag göra d till helgen..
tänkte laga lite köttfärs o chili con carne nu denna helgen
bara o tina upp sen ju, så kan jag ha d färsigt i frysen :)
idag har jag lagat pytt i panna o ägg till d, som jag ska ha till lunch imorron :)
bra jag e me d, helt glad för jag gör d, äter lite mer ordentligt
kanske inte nyttig, men ändå mat o jag varierar mig..
bättre än förr då d va en massa dippsåser popcorn o mackor.....
måste nog tvätta till helgen oxå... men d problemet tar jag då :)
kanske bara slänger in en maskin, får se :)
rätt skönt o göra d för då tar d inte hela dagen liksom...

Imorron...
9-16 - medarbetarskap kursen (2:a gången) 11 kvar:)
efter d ska vi sticka ett gäng o dricka lite på afterwork nån stanns :)
sen har jag bokat bord på elyseé för alla oss kl 18.30
sen äter vi i lugn o ro o slappnar av i varandras sällskap... inte konferens miljön liksom...
ska bli skoj, kommer varann närmre då... härligt gäng ju...


Haha Natahlie kom på radion nu *jag döööör* hahaha för jävla kass ...

efter vi käkat tror jag att jag ska dra vidare till lillasysters fest, hon blir ju hela 18 år
rätt stort :)
fan kom på att jag inte köpt nått
åhh o imorron e jag ju upptagen hela dagen :(
fan hur ska jag nu göra, hoppas jag hinner på lunchen..... ihhh blir så stressigt, nu måste jag tänka ut va jag ska köpa oxå juh...

va besvärligt detta blev nuuuu.....

fan va jag e uttråkad nu haha
verkligen inget o göra, jag har inte ens tvn på :P haha
o d e inte så ofta

men NRJ e på ist ;) kände för lite musik :)

försökte ligga o plugga till SÄO (säkerthet) men jag vet inte alls va d e jag ska läsa på, o pärmen vi fått är typ 300 sidor lr nått o ja jag fattar inte så mycke, bara massa förkortningar o sånt...
jag som tänkte va helt duktig, men nänä....

Laddar till Imorron

Jadåå





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah, nice att våra headers matcher lite grann!
Ha en trevlig kväll :)

2008-02-07 @ 21:03:46
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

dröm sött (:

2008-02-07 @ 21:06:57
URL: http://ewelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0