Denna vecka

Jaaaa..
Torsdag - Jag o Hanna åkte till gbg för o spendera lite tid där och med vår Johanna :)
Kom dit på eftermiddagen så skaffa vi spårvagnskort ;) härftigt..
Sen åkte vi till Kottedal (Kortedal) :)
lämnade vår packning och sen drog vi in till city igen
Köpte baguetter och kakor... Inte vilka kakor som helst



Ja va ska man säga, kanelbullar med Johanna :)

Jättemysigt ställe vi satt i fika på me utsikten över fina gbg..
Vi åkte hem till Johanna, sysselsatte oss med yatzy och tatueringar :)
Satt på balkongen hela kvällen o bara njöt..
Kolla på en kortfilm me Johannas bror
Sen tittade vi på Into the wild...

Sen va d dax o sova... Lång dag sen..

Fredag - Åt god frukost som vi handlat, gjorde oss iordning o sen va d dax för Lisseberg..
Tråkigt tyckte jag, men jag va den enda som köpte åkband, o jag åkte alla karuseller själv...
Dem andra två satt o höll väska ;)
Lite synd tyckte jag men men va ska man göra..
Jag åkte för fulla muggar iallafall, e man på lisseberg så e man :D



Vi åkte hem när d närma sig kvällen, så började vi göra oss iordning o förfesta :)
Riktigt kul me massa skoj..
Vi va inte helt överens om ställe vi skulle gå på, jag o hanna ville till parklane men d vägrade Johanna :P
ville till valhall haha nä så hette d inte men minns inte...
Vi spickade Nivå.. ;)
Där va massa trevligt folk, vi dansade till max, minglade o hade dö skoj...
E du go elle´
Nu blidde d plötsligt tråååkigt
Grattis, var e din blivande ;)
Du e snygg du e sexig du e fotomodell
Kom! Nä jag ska ner
Du vill kontra hanna, du vill (dk)

aja gotta love göteborg

Vi somna väla vid 6 på morronen

Lördag - Upp kl 11, alltså inte så mycke sömn!
Åt o gjorde oss klara
Dax för mig o Hanna att titta lite i deras affärer
Gick där ett antal timmar, vi va helt sluuut
Satte oss o fika sista timmen innan tåget skulle gå
På tåget försökte vi vila så mycke som möjligt, men blev inte så värst mycke av d..
Hannas mamma hämta upp oss på centralen..
Va hemma vid 21 tiden, Hoppa in i duschen..
Svinga in håret i en knorr o rusa iväg till Vera som hade gjort d mysigt hemma hos sig me massa godsaker.. :)
Förfesta!
Emelie fick i uppgift o göra vid mig :)



Blev toppen _) du e väldigt duktig babe, får du göra om :)
D höll hela natten :)
Vi stack till Luftkastellet
Gillar inte musiken men hade skit skoj ändå..
Träffa massa kul folk :D yeeey
D va alldeles för längesen vi sågs :)

Söndag/ Måndag - spenderade jag me min familj
Stranden grillning o allt d där mysiga :)
På söndan va vi på Bara badet, o måndan va vi på Sibbarp...
Vi fick badat i massor o mängder av härlig sol :D yeees
Lillebror kom hem från Napa
Elin sov över hos mig Måndag till tisdag!

Tisdag - Dagen va jag me familjen igen, bror har ju kommit hem, SKÖNT må jag säga!
På kvällen blev d Party hos Emme o Robban, riktigt jäkla kul hade vi!
Spela spel som va lite farligt o vips hade vi visst druckit en hel del :S haha
Bubblande kul! Skulle jag ju tänkt på ;) :P
Vi åkte iväg o tillslut bestämdes det att vi skulle till Crown..
Inte vår åldersgrupp men fy va skoj jag hade...
Dock anningen föööör varmt för min del, man typ tappa andan så varmt d va! Örk!
Vi sjöng karoke, o vi kan väl inte säga att vi ägde den :P hahahaha
Men så kul så kul ;) nästa gång blir d absolut en annan låt!
Avslutade kvällen i lagom tid... när d börjar göra ont i föterna e d dax o gå hem!
Man kan ändå inte tänka på annat!

Onsdag- Jag har tagit d lugnt, vaknade vid 11 tiden o gick ut o la mig på gården, fläkta skönt..
Vid 13 tiden kommer Elin o Gunnar, vi körde ut till mobilia o växla penagr till mig :)
Så nu va d fixat o klaaaart!! :)
Nu måste jag laga mat, sen ska jag försöka ta tag i denna städning...
OOO just d jag har köpt en reseväska :) röd o fin!

Fick bästaste leendet igår :D sitter fortfarande kvar! :D iiihhh


Kommentarer
Postat av: j

gudars vilka stora bullar! smaskens!

2008-08-01 @ 09:36:30
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0