ELIN

Happy Birthday!

För TIO år se fick jag en lillasyster... Hon föddes alltså den 15 Juli 1998!

Minns att mamma o unnar åkte in till sjukhuset då vattnet hade gått när mamma stod i sovrummet!
Mormor kom hem till oss för o passa mig o Fredrik.
Jag kunde inte somna, jag längtade så mycke feter min lilla snutt!
Jag hade lagt den bärbara telefonen precis brevid mig, på nattduksbordet..
Jag vaknade direkt när telefonen ringde...
Yrvaken
Det var gunnar! Han berättade att vår lillasyster hade kommit...
Jag blev så glad, frågade lite frågor..
Sen la vi på, jag sprang ner till mormor o berättade...
På morronen kom vi in till sjukhuset, där låg hon, hon hade gulafärger på sig..
Hon va d sötaste jag sett! Min lillasyster, så himla liten, så himla underbar, så perfekt..

Tänk att det va tio år sen, nu e min lilla snutt stor!
Hon har blvit en lite Jag, jag ser mig själv i henne..
Hon får mig o le!
She is my prescious...


Min Prinsessa Fyller år idag!



Ikväll är det kalas!

Kommentarer
Postat av: Elin

heej tack för finna ord

2008-11-24 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0