hungrig

sitter här, känner mig hungrig, borde gå o handla då jag inte har så mycke hemma!!
jag har ju saker men inget jag e sugen på :P

Fick lite smak på jogging igår.... peppmusik i lurarna o bara jogga tills benen inte orkar mer... d va riktigt skönt...
ska nog ta en runda idag oxå, lika bra o passa på nu när jag gillar d, annars e jag ju inte direkt den mest effektiva :P
haha.. jag o mina promenader som gäller, fast d e ju rätt bra d oxå :)

Åhh har ångest inför semestern, den närmar sig, jag vill så gärna resa, men ingen som kan åka iväg me mig... :(
jag vill vill vill

Tro man bara sitter o stirrar.. :S haha så galet!!
man blir ju helt nervöös, vet inte var man ska kolla...

Äntligen bokat en ordentlig tvätt tid... har samlat på mig helt mycke lakan o så nu så nu funkar d inte me engångstvättarna, nu får d bli dem stora maskinerna...

I helgen blir d utgång - va ett tag sen....
Sue - :D

Men - we are the new women... haha

*Smackis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0