igår!

Kom hem vid nio tiden från gbg igår.. duscha o gjorde mig iordning...
Sen kom Han - hade hyrt film :)
snacka om o läsa mina tankar :P tur jag inte gick ner o hyrde en film, för 2 filmer hade jag nog inte pallat :P haha
Chuck o Larry nånting hette filmen!
Jag tyckte den va bra o rolig... ;)
Sängen kalla!
Trevlig morron :D
Vera rinde o d va dax för oss o ge oss in till stan :)
Jag hade en bra dag o fann en hel del, Inget på rea må ja säga :P men skit samma, jag e sjukt nöjd me mina inköp!

Klänning
Solglasögon
Shorts
Kjol
Linne
Skärp
Hårband
Mascara
UnderklädER

Nu har jag fått ett nytt problem :P
Party ikväll *laddar*
Mn liksom nuhar jag shoppat o plötsligt vet jag inte vad jag ska ha på mig, o denna gången e d inte för att jag känner att jag inte har nått, nu vet jag liksom inte vad jag ska välja!! haha lovely...
Men jag tror jag slår till me shortsen ;) d e häftigt :)

Nu e d dax o göra mig lite iordning...

Ha en trevlig Lördag!!

Life ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0