Lillebror

Har nyss kommit hem från familjen..
Sa hejdå till min lillebror som ska åka iväg i 2 veckor till Aiya napa...
Lite jobbigt e d ju, man vet ju aldrig, sånna resor kan va galna....
Men det kommer säkert gå bra, o dem kommer ha skita kul...
Krama honom hårt :)

Ta d lugnt Fredde Grädde!!

Har suttit jour på jobb idag, OCH jaaaa jag satt på centralen o gjorde inget från 7-15
lr jo jag sov, läste, träna, satt i massagestolen, snacka me lite folk, o drack Ischai... :D
Ska po d imorron igen, men då ska jag va där 6-14
så får se hur imorron ser ut, vet jag måste göra nått test på datan, nån utbildningsgrej, perfekt o göra när man bara sitter där.. Om dem inte skickar iväg mig förståss..

OO vi satt o snacka om resan till egypten, så mysigt.. :D ska bli så jäkla najs asså..

Nu ska jag läsa lite skvallerblaska :) sen dax för film o sen kanske sova lite..

Hade svårt för o somna igår..
Men sååå mys d va... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0