lite sol

Jag hann ligga lite i solen idag :) ungefär 2 timmar!
Sen nu 13.00 va d dax o tvätta lagom nog så försvann solen.. hehe tur me otur...
Hade ju gärna legat ute nu mellan maskinerna...

ska jag resa lr inte?!?

Mitt liv? haha hur fan ser d ut egentligen.. jag hänger inte me.... :P

Har haft en trevlig helg...

Ikväll ska jag spela minigolf me Nella o hennes karl...
ska bli kul, jag har ju längtat efter min minigolf :P älskar o spela d, dock super dålig förlorare.. haha ovanligt...

Nu tvättas d för fullt, gaash va jag hade mycke tvätt hahaha... skönt o få d rent... såg vissa kläder jag inte använt på ett ta för ja d har ju legat i tvättkorgen :P hahaha

våra bästa år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0