Mys

Va hemma hos Vera igår kväll ju :)
Vi hyrde film, mycket bra, vi hoppa väl till ett antal gånger :P
Vera gjorde mat till mig, för jag blev hungrig :) D va gott och tydligen nyttigt : så sån mat ska jag köpa, för d va lätt o laga oxå...
Vi fick pratat av oss en hel del, så sjukt skönt d e... :)

Åkte hem vid 23 tiden, då mötte jag B hemma hos mig så blev d lite mys till :)

Mamma ringde imorse, upp o hoppa för dax o köra till Mobilia..
Vi hade ändå legat o dratt oss så va på väg upp :) Super mysig morron...
På mobilia fick jag köpt saker till egypten, som halstabletter för min kommande halsfluss :P o nån sprit som tar bort bakterier. Så jag kan skölja händerna me d när man tagit i saker o typ tvätta handtag o sånt... allt för o slippa bli sjuk :)
Köpte även saker till taoletten, handdukar o så... jätte fina färger.. riktigt snyggt...
Köpte massa massa smycken :)
Har hört att där finns mycke väskor o så i egypten, så allt sånt får vänta tills dess.. :)
Måste köpa en resväska oxå, men gaaaad va dyrt d e...

Nu ska jag sitta här o vila lite, sen måste jag städa undan här lite...
ser ut som ett studenthem :P ;) (i´ve been told)

ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0