Trevlish

Igår mötte jag Zullie o Roy för o luncha på lillatorg... d va gottit..
lagom klara för o sticka iväg till jobbet :)
körde ett multat tåg, ett låååååångt, gick jättebra :D
Jag va chefen :D ihh så kul d e ...
Väl framme skulle vi ut o äta..
Äntligen åkte jag me min älskis Nella
Jag skulle träffa Emilia, kan väl va en 6 år sen sist, lr jag har faktiskt ingen anning... :S
sjukt kul o se henne iallafall..
Riktigt fräsig restaurang, god mat, sjukt trevlig musik, där ska man lätt förfesta liksom....
vi satt o snacka massa...
Tebax till hotellet sen, o jag o Nellis satt upp till 2 typ o bara babbla på :)
Körde ett super tåg idag oxå, o d gick ännu ännu bättre..

Sicket väder :D

Time to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0