Typiskt

Har insett att tiden har nu hunnit ikapp... O snart e den här...
Jag har dock insett att jag kommer få en låååång semseter iallafall :)
blir väl så..
Vet inte hur d känns..
Försöker se d positivt.. men såklart e d inte så himla lätt
Kommer va jobbigt, kommer sakna, kommer längta, Kommer tänka,
Allt kan såklart oxå vara positivt.. d åter står o se ju :) när vi kommer hem...
Jag hoppas..
Dagen är snart här, har oxå insett att den kommer snabbare än vi trodde... :(


Jag måste dock berätta en sak, ni får skratta hur mycke ni  vill...
Imorse föll jag ur sängen :(
haha så sjukt, va ju ett bra tag sen man gjorde d sist...
Landade rakt på yggen, inte för bra, o nu har jag galet ONT!
Min väckarklocka ringde, jag låg ute på kanten, vilket aldrig händer annars...
Så jag vänder mig om o ska stänga av klockan, o paff då tar sängen slut...
BUMS!!
fy fan va ont jag fick, vikken smärta...
Nu är jag fruktansvärt öm..
tror även jag sträckte till nacken då den oxå gör ont...
Slog armbågen i bordet, i det tappra försöket att göra fallet lindrigare, men mislyckades..
Så ja är lite omtumlad nu känns d som!!

Igår spenderade ja dagen me Hanny, vi befann oss i ljunghusen, solade så mycke vi kunde :)
Spela strandtennis, othello - utklassning
haha
solen försvann o vi åkte hem
gjorde mig iordning för o träffa B
Alltid lika trevligt :)
Mysigaste morrnarna, som försvinner allt för snabbt!!

Snart ska jag bege mig till Sthlm, sen kommer jag hem imorron vid 5 tiden, o då har man fått Semester... :)

Jag hoppas på en toppen helg, tror det kommer va en riktigt fin helg!!
Kommer säkert gå helt för snabbt den med.... men bara till o bita ihop!

*Du*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0