En fantasi

Märker att jag fått en sak på huvet
undra va d betyder
undra varför
hur skulle d va?

Emme kom hit, hängde me mig o handla lite saker
mycke bra inflytande på mig då d gäller handla lite bättre saker :P
sen åkte vi hem till mig, ville gå på bio men fanns inget vi va sugna på, men till helgen är där en vi vill se, så så får d bli:D
Biomys
vi gick ner på hemmakväll (?!?) istället o hyrde oss en film, den va faktiskt väldigt bra
lite läskigt när man tänker på hur många som lever så
o läskigt att huvudrollen bara lite senare dog p.g.a
Droger
vikket mög...

Nu ligger jag här, funderar på om jag ska ta mig ner o sola...
jag tror d...

Tänker, tänker jag för mycke?
Ihhh hahaha

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Lös Dagens bildgåta på

http://vastertorp.blogg.se/1206352869_dagens_bildgta.html

Tack för din medverkan och ha en trevlig måndag

Mvh

Jocke

2008-03-24 @ 18:27:57
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0