en promenad

Mamma - så fint

först f¨år jag en tallrik med massa påskmat :P d va gott haha

sen fick jag mitt påskägg...

en diskhanduk o disktrasa med kycklingar på,

ägg koppar

o ljus som ser ut som ägg.. :)

jag blev glad ;)


o när jag va på maxi me emme så va d ju 50% på påskpynt så jag köpte två kycklingar, skit söta...

d e ju påsk nästa år oxå :)


På kvällen stack jaag o sola, va ute o gick

när jag kom hem ladda jag upp me morötter o dippa, så gott

men jag åt för mycke :P fick helt ont i magen sen...

sen ringde lillsyrran fråga om jag ville ut o gå me henne, så jag tog på mig o tog ytterligare en promenad :)
gav lite systerliga råd :)

Har läst min skvallertidning :) stod så mycke intressant :P
jag här även ännu en gång skrivit om mina utrop :P
sist jag sklle göra d så blev d lite fel när jag väl gjorde utropen iallafall :P haha
men man lär sig.. o man vänjer sig väl vid högtalarsystemet nångång..
tycker ju d e lite läskigt o prata i den :P

Ringt min produktionledare,s ka få nytt nummer till jobbmobilen då någon annan tydligen lyckats få mitt nummer :S så min mobil sluta funka... aja nu har jag fixat d...
Idag åker jag till Sthlm igen... börjar vid 14 tiden :)

lite frukost nu skulle inte skada :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0