Första turen!!

Igår begav jag mig till Sthlm...
så sjukt mycke o lääääära haha
men så kul så kul...
allt gick bra ;)
Paus i Sthlm en timme
sen drog vi vidare till Gbg
d va en lugn resa :)
Sen va vi framme på hotellet..
jag hade ju planerat att jag skulle svira lite i gbg men haha jag va såååå trött....
så satt o snacka lite me en kollega, sen gick jag upp på mitt rum o gick o la mig...
Klockan  ställdes på 5.30
man jag vaknade vid tre...
kunde inte sova, drömde bara mardrömmar, typ att jag gjorde allt fel...
o när jag vakna för femteelfte gången vid tre så va jag pigg....
aja gick ner o käka fruukost :)
mysigt hotell..
sen stacka jag iväg till tågen...
Tåget hem mot malmö...
dagens jobb slutade kl 10.00
sov lite när jag kom hem, v rätt trött faktiskt...

haha när man står ute på plattformen så kommer folk fram till mig, ställer frågor till mig... haha vänder mig oftast till min handledare, men kan svara på fler o fler frågor :D
men liksom ser dem inte att jag e nyyyy hahahaha....
äh ska väl ta d positivt, så jag lär mig... :)
Kenneth (handledare) skickar ut mig på egen hand ganska snabbt...
som ags har jag inte gjort utrop än, tänkte skriva fusk lappar imorron ;)
haha lovar jag kommer säga allt allt fel..
alla anslutningar, alla nummer... aaahhh

fast vi har kuuuul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0