härligt

åhh vikket väääääder, jag njuuter :D

vaknade vid halv tio...
av mig själv :) så skönt o vakna, se den blå himlen o hur allt bara skiner...

Jag har då träningsvärk idag igen :P

fick ju genomgång på easy vibe i fredes
så använde jag den igår oxå....
duktig :)
den e sjukt bra den maskinen, ska försöka o få d o bli en rutin...
kör verkligen igenom hela kroppen....
+ att när d e såhär underbart väder går jag till o från jobb :)

skönt o komma igång lite...

alla snackar ju om o komma i from till beachen 2008...
haha
ska jag oxå d kanske?!?

Ska träffa Vera sen :)
ska iväg o kolla lite affärer, se om man kan hitta nått skoj..
sen tänkte vi ta en fika...

Jag har köpt en ny bok!
Känns som att ikväll är en perfekt kväll o sitta o läsa me mys stämning... :)
så får d bli....

Ska hem till mammsi o familjen lite senare o äta midda....

Tänkte se om där finns tid för o klippa sig... kanske :)
fräsha upp vårfrissen liksom... :)

Let´s have a great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0