hej hopp

nu e d morron!! inte liks tjusigt väder idag inte!!!
snart ska man jobba, en runda till gbg o tebax, så jag kommer hem idag igen, vilket är ganska skönt faktiskt...
OOO har på mig mina nya inköpta plagg idag!!

Skjorta med tights :D o mitt skärp
sååå fiiint :D

Shoppa rätt mycke igår me min vän Vera..
vi båda fick me oss mycke hem.....
:D

Ett fint festlinne
as coola byxor, helt annorlund :)
underkläder
Pumps (svarta)
osså då d jag har på mig idag ;)

Jag som skulle läsa bok igår, ahh kom inte så långt :P

Åhh har så ont i läpparna, dem e så torra...
jag e torr i typ hela ansiktet, inte skönt...

Nervöös

Kan inte glömma - Kan inte förstå

Saknar

Nu måste jag göra mig iordning
dax för våra bästa år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0